Så när jag kom hem ställde jag klockan på 11 och vaknade av mig själv vid 10:40, gick upp åt frukost och tog sedan en dusch, skypade lite med pappa efter hans ögonoperation som så vitt vi vet lyckades, skönt att höra! ta det lugnt nu pappa! Emmelie som skulle hålla mig uppdaterad skrev typ 10h senare att just de allt är bra... Bättre uppdatering syrran. Haha! Mötte sedan upp Saskia och vi åkte till Great neck och skrev ut bilder, min flagga är redan full. Vi får se hur den ser ut mot slutet... Sedan åkte vi till smask burgers och idag provade jag pommes med smältost på, tror dock jag håller mig till sötpotatisen men det var helt okej. Sedan blev det jobb igen och det gick himla bra med tjejerna idag, glada och enklet. När jag slutade åkte jag och hämtade Saksia och vi åkte och gjorde våra naglar och hon gjorde sina ögonbryn med, hon fyller nämligen år imorgon! Har den prefekta presenten till henne, har dock inte köpt den ännu... Men men. Ska försöka hinna imorgon, imorgon blir det en tur in till New York igen! Gud vad jag är kär i den staden! Efter naglarna köpte vi varsin frozen yoghurt och åkte ner till hamnen, himla fin utsikt var det där!
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen med lite Lost och sedan står klockan på kvart i 7 imorgon igen, men snart är det ju lördag igen och det är ju lika med sovmorgon!
 
 
Min naglar som jag betalade 10$, perfekt! Nästa gång blir det en pedikyr med! Vi hörs imorgon!
 

1 kommentarer

Mamma och Carla

19 Aug 2014 06:07

Carla tackar så mycket för de fina bilderna från militär avdelningen 😊 Han vill titta om och om igen!! Vad kul det är att läsa om alla dina äventyr! Tråkigt med taxin men nu har du lärt dig det 😊 Kram och puss

Kommentera

Publiceras ej