Nu var det ett tag sedan jag skrev, varför kommer jag inte riktigt svara på men vi får se hur framtiden blir först. I dagarna som gått har jag beställt pizza till dörren, ätit deg från en färdigköpt deg och gjort goda kakor från de, åkte helikopter över manhattan och lagt alldeles för mycket pengar på mig själv. Men så får det vara ibland, hade en stor dipp i min ekonomi men nu är jag sugen på att börja spara igen och denna veckan kommer jag spendera mycket tid här hemma så det kommer lösa sig, det är ju alla luncher ute som förstör för min ekonomi allt för ofta. Men det kommer nog bli bra ändå. Som sagt det mest exalterade som jag gjorde i helgen var ju lätt helikopter turen över manhattan. det var helt otroligt och så roligt! Om det inte hade varit så dyrt hade jag gjort det varje lördag... haha! Men det var en upplevelse och nu kan jag checka av de på min buketlist med.
 
 
Så där, lite bilder från min flygtur, det var helt underbart! Hade som sagt gjort det varje gång jag är inne i nyc om de inte var för att det var så dyrt! Men ändå lätt värt det.
 
idag är det halloween och de firar jag med att först gå med barnen och tigga för godis. Och sedan ska jag bege mig in mot NYC med Lotta, Jennifer, Franzi och kanske Saskia med. Hoppas ni har det bra där hemma så hörs vi.
 
 

Kommentera

Publiceras ej