Så, nu är det tisdag och jag har precis sett klart första avsnittet av svenska Hollywood fruar! Lika roligt som vanligt! Haha! Tror jag kommer gilla den nya frun med! Gunilla är ju lika tokig som vanligt och jag älskar ju Maria så det är roligt att se henne i rutan igen! 

Igår så var det lite sovmorgon och sedan spenderade jag dagen fram tills jag skulle jobba med att skypa, skypade med mamma, pappa och Erza och sedan mamma igen, försökte ringa systern min men hon ville inte svara... Men men, sedan jobb och det var lugnt. Hannah hade sin första danslektion, så Morgan och jag busade i lekparken och hade lite egentid! Sedan så åktejag till Franzi som fyllde år, vi var sedan ett gäng som gick ut och åt. Vi åkte till cheesecake factory och jag var inte super hungrig så tog en förätt som var nachos har varit sugen på det länge men alltså det var en stor portion! Tog med minst halva hem, blev sedan en cheesecake med och eftersom ingen ville dela tog jag en själv men åt inte upp den utan åt även den som lunch rester idag:)  

kom hem sent så var trött imorse men det är bara att hoppa upp och gå till jobbet. Älskar att kunna vakna 15min innan man börjar! Åkte sedan till gymmet med Franzi och vi körde armar idag, så var helt slut, imorgon blir det ben tror jag, eller rumpa och mage! Ikväll var jag duktig och stekte pannkakor till tjejerna, de älskar svenska pannkakor, jag saknar dock sylt och det älskar att ha sirap till... Usch säger jag... Men men, nu så sitter jag på mitt rum med te och äpple och kanel, ska köpa jordnötssmör imorgon som jag kan ha till mina äpple med, lite protein! Ska kolla efter en ekologisk! 

Nehe nu blir det nog lite paradise hotel! Vi hörs imorgon, då ska jag baka bullar! :) 

Kommentera

Publiceras ej