Sådär, nu är tjejerna lagda och jag har hunnit med att se greys anatomy! Lika bra som alltid och tjejerna är alltid super trötta på torsdagar så det blir alltid sängen lite tidigare ja typ 15min...

Morgonen var som vanligt, det regnade fast var super varmt och kvavt! Vill ha jacka fast är för varmt... Sedan åt jag min vanliga frukost kollade igenom serier som jag missat och läste bloggar. Sedan hämtade jag upp Lotta och vi åkte till posten så nu är mitt första packet till Sverige skickat! Sedan gick vi och möte upp Jennifer för att göra våra naglar, har hyfsat långa så gjorde en fransk manikyr! Blev helt okej nöjd, ska nog testa ett nytt ställa nästa gång vi får se:) sedan gick vi och pt sushi! Har hittat en favorit ruller shrimp teriaky något! Så god! Tar de och en karlifonia roll! Det är grejer ska ni veta!

Köpte även mascaror idag, det behövdes verkligen fick två stycken utan att vara på rea för ca 100kr!!! Samma märken som jag köper i Sverige?? Hur sjukt är inte de??? Ibland så älskarnas verkligen USA! Haha!

När jag kom hem skrev pappa och ville skypa så pratade ut med honom och fick uppdatering om vad som händer i lilla kallekrona! Alltid trevligt och skönt att få höra att allt är bra, som man saknar alla de man älskar! Har verkligen kommit in i en period där jag saknar alla mina djurvänner där hemma. Att bara få hoppa upp på hästryggen igen hade gjort så mycket! Måste kolka upp detta, det kliar alldeles för mycket i mina fingrar och varenda gång jag ser en häst här, i typ central park eller polis häst vill jag bara springa fram och trycka ner näsan i pälsen och stå och lukta i 20min... Ja det Låter och ärkestift men saknar de så mycket! Saknar min lilla katt med! Tjejerna vill ju se henne så ni kanske kan skicks över henne?

Ner nu ska jag kolla på ond tre hill innan någon kommer hem så jag kan dejta kudden! Puss och godnatt!

1 kommentarer

Mamma o carla

18 Oct 2014 08:38

Vi kan skicka över Pimsan, hon har ju lite extra på magen nu. Det är det med vi har planerat för men vi har inte lyckats få henne att sluta skrika än när hon är hungrig. Så risken finns ju att hon blir upptäckt i tullen. Vi fortsätter öva! Puss och kram Mamma o carla

Kommentera

Publiceras ej