Sådär, då var denna fredagen slut med, vi gick ut och åt idag både frukost/lunch och middag! Vaknade och fixade tjejerna, det var en bra dag och det gick undan. Vi var dock lite stressade mot slutet men hann gott och väl. Sedan plockade jag upp Lotta efter att jag kollat på the vampyrer diaries som hade säsongsstart igår, men Samma sändningstid som greys så får kolla på de dagen efter. Men hämtade henne och vi åkte till IHOP! Gott som tusan är det, idag tog jag en omelett med pannkakor på sidan! Mm! Sedan hem och då var det dags att åka till Hannah och Morgans skola, Liz och jag skulle ha lite pyssel med Hannah klass eftersom hon fyller år imorgon. Så Hannah läste en bok för dem och sedan så pysslade vi lite, det var roligt att träffa hennes lärare igen och hennes kompisar i klassen. Direkt efteråt så slutade de så vi hämtade Morgan och begav oss hemåt. Vi lekte lite inne och lite ute, tog det lugnt och busade! Sedan snärtade sig klockan 6 och vi gick ut och åt, Joe mötte oss där och det blev en mysig kväll med resturang precis vid vattnet, vi fick se solnedgången och det var en fin kväll! Vi gick och åt glass på stället bredvid det gör hemmagjord glass den är gos, nästan lika god som Karlskronaglassen, nästan! Och nu sitter jag här, ska kolla på mean girls med tanke på att det är oktober 3 idag! Minns ni??? 




Imorgon fyller Hannah år och familjen fastar till middagen, är någon annan judisk högtid nu, jag ska dock äta annars får jag för lågt blodsocker och humöret blir drabbat! Haha! Vi hörs! :)

Kommentera

Publiceras ej