Så där, överlevde denna måndagen också, imrgon är det exakt 3 månader sedan jag stod på flygplatsen nervös och spänd och hoppade på planet som skulle förändra mtt liv. Nu sitter jag här med frukot och lyssnar på carolas julalbum, tur att tekniken finns allså. En jul utan Carola exsisterar inte i mitt liv, och jag börjar gärna tidigt! Så jag sjunger med och njuter, julen här kommer bli så himla mysigt! Det ända som jag kommer sakna är ju att fira jul, min familj är ju judar så de firar inte jul men får fira annat istället.
 
Jag vet inte vad det är med mig riktigt men jag har varit förvirrad hela dagen, när jag bytte om till pyjamas insåg jag att mina underkläder hade varit ut och in heladagen, sedan har jag varit så där klumpig och allt möjligt! Men nu är måndagen över och jag ska kolla på one tree hill och bara ta det lugnt! Skypade även med min kärra syster ett lite tag och det var skönt att höra att allt va bra och så får man en liten uppdatering med.
 
Har faktiskt inte så mycket att säga om dagen, barnen var ju hemma från skola eller ja lediga alltså. Men vi gjorde inget speciellt, vi tog det lugnt och hängde med varandra! Nehe nu ska jag dricka te äta frukt och tända ljus!!

1 kommentarer

Mamma

14 Oct 2014 06:19

Jag har inte börjat lyssna på julmusik ännu 😊 så då är du först i år! I söndags trodde jag att jag skulle få se lite julmys på Ikea men de hade inte börjat än. Ha en härlig tisdag 😚 puss puss

Kommentera

Publiceras ej