Så där, efter en mycket turbolent och speciell vecka, med lite sömn och mycke tankar befinner jag mig nu i min LCC:s hus. Min gamla familjs nya au pair skulle komma idag och därför behövde jag lämna huset. Låter kanske bättre än vad det är men kändes som att man blev utslängd i princip. Sa idag hejdå till min värdfamilj, eller igår till min värdmamma fick ett nu ska jag gå och lägga mig lycka till. Så det är på ett sätt skönt att vara ute i huset utan min familj men min lcc bor 30min ifrån Port washington så de är inte så lätt att träffa mina vänner. Utan jag är typ fast här. Men här är jag inte mer än en vecka så får stå ut. Denna veckan kommer jag nog mest hänga här uppe på mitt rum, kolla på one tree hill och aa leva livet. Sedan får vi se vad som händer.
 
Har ingen riktig lust att skriva överhuvud taget så de blir dålig uppdatering.

2 kommentarer

Tina

15 Nov 2014 09:15

En vecka går fort. Det klarar du. Hoppas du hittar en familj du trivs med. Kramar

mormor morfar

15 Nov 2014 09:44

Hej tjejen
Vi hör att du har det jobbigt och känner och tänker med dig. Vi hoppas att det kommer att ordna sig. Om och när du får en bra matchning ska du se att du kommer att ta nya tag i din USA-vistelse. Det du gör att resa så långt bort och utveckla din självkänsla är beundransvärt och det är stort. Vi tror på att du klarar av att börja om i en ny familj med nya trevligare människor.Håll ut och tänk lite framåt på vad det ger dig och vilka upplevelset du får med dig i ryggsäcken. Det är så mycket som du kanske inte i detta läget tänker på. Det finns sååå mycket mer att se och upptäcka. Vi tänker på dig varje dag och saknar dig förstås jättemycket. Men vi tycker du ska försöka leva din dröm som du har drömt och satsat så mycket på. Kämpa på, det blir bara bättre och bättre ska du se. Det du upplever och dina erfarenheter kommer du att ha nytta av hela livet sen. De kan vara avgörande för dig här hemma sen. Oavsett vad du bestämmer dig för..så har du vårt fulla stöd. Satte mig igår för att skypa med dig..men lyckades inte få tag i dig. Vi får höras och göra det, eller hur. Ha det nu så bra du kan ha det, jättemånga stora starka sköna goa härliga kramar från mormor och morfar:) :)***♡♡♥♥○

Kommentera

Publiceras ej