Så idag sov jag ut tills kl 9, vaknade första gången vid 4 och vaknade sedan lite till och från och klockan 9 bestämde jag mig för att gå upp. Det var knäpp tyst i hela huset och så skönt men en ensam morgon. Eftersom när jag bode hemma i sverige var hemma mycket själv, vilket jag inte är nu på samma sätt så tar jag verkligen tillvara på mina ensama stunder. Åkte och hämtade lotta vid 10, vi hade tänkt gå på farmes market idag men eftersom det regnade så mycket var det bara 4 stånd typ, så vi körde förbi med bilen och sedan upp till starbucks, tog en pumpkin spice latte, den var inte så där god. Har smakat den nu men skulle aldrig köpa den igen, håller mig till vanilj latten! Vi åkte sedan och letade efter nytt schampo och balsam till mig. Inte det lättaste med en syster som frisör och ett slitet hår som behöver vådande produkter, men jag skulle leta efter ett schampo för färgat hår så det fick bli treseme tillslut, hon medgav också att det var helt okej men att hennes märks som hon jobbar med hårologi är bättre. Men men, man kan inte skicka schampo lixsom, det känns lite konstigt! Saknar dock våra deo, för de behövde jag köpa med, hade två med mig och nu var de nästan slut och då finns det bara en massa sticks. Och jag gillar verkligen inte det, för mig är det som att ta läppbalsam under armen, nej det fungerar inte riktigt. Men som sagt det finns ju ändå värre saker att leva utan så ska absolut inte klaga egentligen, men men.
 
Vi åkte sedan till halloween affären och köpte kostymer, ville ha något som jag kan ha både med barnen och om jag hittar på något skojigt, vet inte hur jag jobbar den dagen men det löser vi nog. men jag köpte...... morfars favorit mat, en hot dog! haha! så nu ska jag var en stor korv, det enda som gjorde mig besviken var att det bara va senap på ingen ketchup, men jag överlever, ska ju inte äta den. Lotta köpte en taco kostym med mexikans hat! Så nu är vi redo, tror vi skulle pynta huset imorgon med, vi får se. Åkte sedan hem och har spenderat dagen med att skypa med släkten med en lite runda, sedan kom tjejerna hem och hoppade på mig och min säng. Jag vissade dem tecknade pippi på engelska och så barnen i buller byn med, fast de fick bli på svenska så översatte medans det gicm, ville mest vissa hur käraktärerna ser ut i filmen så de har ett ansikter framför sig när vi läser böckerna. De älskar verkligen pippi, och det gör ju jag med så det är inga problem!
 
Vid 5 tiden beställdes det kina mat precis som vanligt och vi kollade på high school musical precis som vanligt, hade två trötta tjejer så de gick och la sig tidigt, morgan somnade till och med innan maten kom en liten stund. Så det gick bra, hannah har börjar komma upp ett par gånger innan hon somnar nu så får hålla mig där uppe lite och plocka utan att låta för mycket så jag kan säga till henne att gå och lägga sig igen, men det blir nog bra. Nu ska jag kolla på one tree hill! Hoppas ni har det bra där hemma!
 

Kommentera

Publiceras ej