Sådär nu är denna dagen "över" med. Vaknade tidigare än mitt alarm imorse, gick och la mig halv 9... Haha! Men var pigg och glad när alarmet sedan ringde igen efter att jag glatt kunnat somna om! Men tjejerna var duktiga och jag med, tog mig till gymmet när jag lämnat dem och körde cardio i 45min. Känner att jag är igång igen och det känns väldigt skönt! Hämtade sedan Saskia och sedan bakade vi kanelbullar! Det blev så mycket godare med svensk torrjäst och pärlsocker! Så det gjorde vi, det tar ju sin lilla tid och vi har ju ingen kavel så får ju använda ett glas... Så det tar lite längre tid och blir inte riktigt lika bra men det fungera, vi hade ingen pensel med heller så det fick jag köpa men hittade inte någon kavel... Men det går nog bra! Men detblev skitgoda! Skrev till mina svenska vänner och gjorde de lite avundsjuka! Haha! Men hämtade Lotta när jag slutade så hade med mig en kanelbulle till henne! Vi stack även til starbucks och tog en kaffe. Hennes värdarna vart sjuk idag, han hade ont i benet men kunde spela fotboll... Så hon hade inte varit utanför huset så då hämtade jag gärna henne för en liten svensk pratstund! Så nu har jag precis ätit knäckebröd med ost. Imorgon är det torsdag och sedan är det fredag! Skönt med helg igen och på lördag fyller Hannah år! Men nu ska jag bädda ner mig i sängen! Vi hörs! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej