Så idag steg jag upp runt 8, var pigg och glad och nöjd med livet. Kokade ägg och åt äggmacka på falurågrut, nu öppnar jag det näst sista packetet men det finns ju andra wasa knäcke här så ska nog klara mig fint ändå! Morgon dagen bestod inte av så mycket med strax innan 11 hämtade jag upp Lotta och vi begav oss in till NYC, jag lotta jennifer och Sarah, där inne möte vi upp elin och sedan gick vi mot central park. Har varit kallt i dag, hösten är på väg men om man satt i solen kunde man känna hur den värmde skönt så där satt vi ett tag och bara njöt! Sedan blev det dags för lunch, åt en kyckling sallad och levde livet. sedan gick vi runt lite till. Det är väl de vi gör mest, vi går runt i affärer och provar kläder och liknande, har nog testa 10 olika kappor idag, haha men tror jag kommer beställa en från HM, men vi får se är ju en vinter jacka jag behöver först och främst så vi får se hur det blir. Började sedan få ont i magen så bestämde mig för att åka hem själv innan de andra. Så 6:12 satt jag på tåget, dock så håller de på och bygger något nytt med spåren, så förra helgen och denna helgen (var dock värre idag) så går inte tågen hela vägen till port washington. Så idag fick jag hoppa av i woodside och sedan hoppa på en buss och kl 8 var jag hemma, skulle vart hemma kl 7 så tog dubbelt så långt tid men ja man får inte klaga allt för mycket. Nu är jag hemma, nu duschad och har bäddat ner mig i sängen med lite godsaker, nu blir det nämligen one tree hill mys! Imorgon börjar jag kl 12, sedan blir det nog en hyfsat lugn dag med tjejerna, vi får se :)
 
nehe, vi hörs! Ha det bra där hemma!

Kommentera

Publiceras ej