Ja nu när lovet börja komma in ordentligt glömer jag alltid bort vad det är för dag. I tisdags kändes det som lördag och idag vet i katten vad det är någon dag men det känns inte som lördag i alla fall. Mamma och carla är i Trysil i en vecka så har huset för mig själv! Så skönt! Var så länge sedan jag var hemma själv så jag bara njuter! Det enda jobbiga är att jag måste laga mat och sådant själv... med andra ord göra mycket så det räcker som lunch o middag i 3 dagar! haha! nej men vi får se vad jag hittar på ikväll är sugen på lite god mat och beasås! Hihi :)
 
Nu ska jag ta en titt på min ansökan igen och se så att allt är bra så att den bara är att skicka in sen igen! Det hade varit så skönt att bli klar med den!
 
Måste ta tag i mitt gymnasiearbete med! Usch orkar verkligen inte.... och få inget stödd heller så är inte så lätt att lyckas då... men men! tänkte åka in till biblioteket på måndag och sitta där hela dagen typ och plugga! Så man kan bli klar med skiten någon gång... men jag känner jag mig själv kommer jag inte göra det men man kan ju alltid hoppas...
 
Hoppas alla får ett gott nytt år! jag är ass pep inför 2014!

Kommentera

Publiceras ej