Så där, ännu en torsdag gjord och imorgon är det fredag! Hur kan man älska fredagar så mycket. Tänkte tränna idag men vår städeska var här och då vill jag mest bara komma ut ur huset för jag känner mig ivägen. Åkte och hämtade Saskia och vi bestämde oss för att göra spagetti carabonara, det blev helt okej, hon gjorde det lite annorlunda men det var fortfarande gott! Skönt med lite mer mat som man känner till hemifrån. När tjejerna kom hem var det snacks time, byta om till gymnastikkläderna och sedan hade Morgan class mellan 3:45-4:30 och sedan var det Hannahs tur hon hade 4:45-6:15 idag satt vi och väntade men Liz sa att vi inte behöver vänta nästa gång. Det blev lixsom för långt för Morgan. Hon var super duktig men man märkte hur uttråkad hon var och då är ju inte humöret på topp. sedan åkte vi hem och åt, duschade kollade på teve lite snabbt och sedan bums ner i sängen.
 
Så nu sitter jag här, min vardag här borta är inte alltid jätte spännande. Men jag tycket det var väldigt roligt att se gymnastiken, en liten dröm som jag alltid haft är att träna gymnastik, jag tycker bara det ser hur coolt och roligt ut som helst så att för första gången verkligen se allt som är i en gymnastiksal var riktigt häftig och tjejerna verkade ha super roligt med! Så¨det är ju alltid ett plus i kanten.
 
Imorgon blir det nog en lunch med Anna, hon har inte svarat ännu så vi får se. Ska försöka gå ut och gå en runda med, beror lite på hur kvavt det är.
 
idag är det ju med 9/11, kollade lite på nyheterna där de sände live från memorial scenerna där det läser upp allas namn och så vidare. Inget man sitter och kollar på hela dagen men 10min var vad jag lyckades med. Måste ta och åka ner ditt någon dag med. Såg himla fint ut från teven.
 
Nu blir det lite marabou och project runway.

Kommentera

Publiceras ej