Så det kommer bli en lång och skön helg, Liz är hemma och jag börjar kl 12 och jobbar till 5. Ibland är livet bra, haha! Just nu så sitter jag i sängen med min kopp te och knäckebröd, jag inväntar how to get away with murder, var hos Franzi innan och såg på Grey's Anatomy med henne och Saskia. Alltså iblan blir jag verkligen galen på Saskia och undrar hur hon acepterade mig, för varenda människa som jag presenterar har alltid något fel, och jag var väldigt överaskad att hon verkligen följde med till Franzi idag, det trodde jag verkligen inte.. Men men. Jag tycker ju om henne jätte mycket men känner mig ibland lite bunden till henne men samtidigt vill jag träffa nya människor som jag kan umgås med när hon åker hem, och jag gillar verkligen Franzi och vi bor ju nära så vi får hoppas på det bästa!
 
Mina timmar med barnen spenderades mest framför teven, det var regnigt och tråkigt ute och jag föreslog att vi skulle baka kanelbullar men det ville dem inte så får göra det någon annan dag.. Men det blir nog bra!
 
Var duktig och tog mig till gymmet imorse och idag var det tungt, efter tunga ben och arm pass men kämpade mig igenom en 45min crosstrainer och sedan var jag färdig. Imorgon blir det armar och 30min crosstrainer. Vi får se vad morgon dagen bjuder på, på söndag blir det en runda in till NYC och på måndag ska vi fira Franzi att hon fyller år. Har varit duktig denna veckan och sparat, fast idag var jag och köpte födelsedags presenter till hannah, så det blir lite pyssel sasker till henne. jag hoppas hon blev nöjd, jag hade roligt att välja ut det till henne i alla fall. Så¨på lördag passar mig bäst eller imorgon innan 12 eller efter 5 om ni vill skypa (mina tider).

Nu så börjar snart min show, hoppas ni ha det bra där hemma, nu är jag uppe i 73, helt otroligt, snart så är det ytterliagre en månad och tänk när jag når 100 dagar! Det känns jätte konstigt!
 
Nehe nu så, vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej