Så nu sitter jag i min säng med te och äppel och kanel på som lite tilltug. Väntar på att andra delan av säsong 4 på Awkward ska börja men innan dess hinner jag se paradise hotel, så det blir det först.
 
Började dagen som vanligt och gick upp, tjejerna är trötta men vi kämpar på, idag hann vi leka liten innan skolan alltid ett litet plus. Sedan skulle Ola komma och hämta mig för vi skulle till gymmet men precis innan skickade hon att hon inte längre kunde. Jag började vela men tog mig i kragen och åkte ditt. Tog crosstrainen en halv timme och sedan blev det överkroppen, träffade Franzi där så vi trännade ihopm, och bestämde att vi skulle göra det imorgon med. Så skönt att komma igång igen, det är ju alltis skönt efteråt! Skulle sedan ta mig en dusch och då är ju typ största spindeln där! Alltså det är så mycket spindlar här! Dödar flera om dagen. men den inne i badrummet har varit för stor för att döda vilken inneburit att jag haft skor på mig när jag gått in där, I know it werid and just a spinder men jag hatar ju verkligen spindlar! Men idag var den i ett hörn så då tog jag tag i det hela och lyckades döda den! Hurra, tills jag kommer in i mitt rum och ser än ännu störra, tur att det var precis innan jag skulle hämta Saskia för vi hjälptes åt att damsuga upp den när hon kom så nu är mitt rum spindelfritt så vitt jag vet i alla fall! Åh vad jag hatar dem! Men men...
 
Dagen med barnen var lugn, vi gjorde läxor skjutsade Hannah till hebrew school och morgan somnade i bilen så bar in henne när vi var hemma och lät henne sova i en halv timme. Tydligen har de sovit/vilat ända upp till precis innan de börjar 0:an så hon är inte vann med en dag utan att vila, och vissa dagar är bättre än andra men tror ändå hon börjar får kolla på det, men bilen somnar hon ofta i om hon är trött. Men men, så vi kollade lite film och myste, sedan lagade jag mat och vi hämtade Hannah igen, badade och sedan ner i sängen. Liz kom där i mellan någon gång med så jag hjälpte henne med tjejerna.
 
Barnen är lediga både torsdag och fredag eftersom det är en judisk högtid, deras nyår. Så Liz är hemma så det blir två lugna dagar och jag har ett bra schemma. Nehe nu ska jag kolla på paradise hotel! Vi hörs!!

Kommentera

Publiceras ej