Så idag har jag varit mycket framför paddan och kollat på valresultaten. Det blev ju som man trodde men inget jag håller med i. Nu får vi ett regeringsbyte och vi får se hur de rödgröna hanterar detta. Jag är rädd för hur allt kommer sluta men det får framtiden vissa. Tycker det är så synd att Fredrik lämnar politiken han är en stor förebild och vi får se vem som tar vid efter honom. 

Hämtade Saskia och vi åt frallor, och kollade på film! Pratade och hade roligt precis som vanligt! 

Har inte gjort så mycket, pratade med mamma med och om framtiden och allt! Lite närmare våren kommer jag kontakta en studievägledare och prata för att se om de universitet och linjer som intresserat mig också kan ge mig de jobb jag vill! Så vi får sehur det blir :) 

Imorgon blir det en lugn dag, börjar kl 3, så ska träna och sova! Haha! Nej men tror det kommer bli bra! Erza idag kan jag också meddela dig att jag ska börja kolla på revange!!! Återkommer hur det var! 

Skriv gärna en kommentar om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om! 

1 kommentarer

Mamma

15 Sep 2014 06:06

Jag vill bara veta vad du gör om dagarna 😊 bilder gillar jag oxå! Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej