Äntligen, nej men nästan så känns det, min läxa är typ skratt retande lätt bara, vet lixsom inte var jag ska börja, så lätt är den. Ska intervjua två personer en i 25-45 års ålden och en 46+ så intervjuade Liz idag om hennes experience about groinw up in America. Känner hur min svenska blir sämre för varje dag, nu har tjejerna börjat fråga om meningar på svenska och ibland så säger jag bara något med sjukt stort gramatiskt fel... Haha tur de inte kan språket! Men som sagt idag fick jag äntligen min application godkänd från LIU och min weekend class i september. Så har bara denna veckan på mig att göra den, eller jag ska skicka in den torsdag/fredag men det blir nog bra. Ska samanfatta Liz intervju ikväll och imorgon så kommer hennes föräldrar hitt så då ska jag intervjua dom så tror att det kommer bli bra. Och som sagt det är skratt retande lätt så det löser sig alltid.
 
idag som gått har varit sjukt intensiv, gick upp ganska mycket tidigare än vad jag behövde men gick och la mig vid typ 10 igår så då sov jag inte till mer än halv 9 började inte förens 11 dock. Men gick upp åt frukost gjorde mig igordning och började leka med barnen, vi körde hemifrån 10:25 och Liz vissade mig var deras gymnastik är och lite annat, gymnastiken börjar redan nästa vecka. Sedan hade vi meet the teachers på skolan och det var roligt att se var de skulle gå, dagen har dock varit sjuk varm och ac fungerade inte vilket leder till en varm skola. Men men, sedan var det dags för lunch. Det blev bagels med cream cheese och en snappel för min del! Så gott, sedan åkte vi till dans skolan för att prova outfits för barnen och köpa nya skor och liknande till dem. Liz vissade mig sedan var deras tempel låg eftersom att hannah kommer ha jude skola varje tisdag så kommer ju skjutsa henne ditt med. Sedan hem en liten stund innan vi skulle möta upp en annan familj med barn i samma ålder. hannahs bff och klippa deras hår, det behövdes! Så nu är de med gjort, de ville sedan fixa sina naglar så de fick de också och sedan var det dag för middag, Barnen åt pizza. Det känns som  de ätit pizza 10 gånger senaste 3 veckorna, men ja jag bestämmer ju inte vad de ska äta så det blir nog bra ändå, jag åt dock mat här hemma. Saknar de svensla pizzorna. Haha! Japp! Går det att skicka över mamma? Sedan åkte vi hem och tog en dusch och kollade film. Gorde oss iordning för första dagen i skolan imorgon!
 
Så nu ska jag skriva den där samanfattningen och sedan blir det en film och en dejt med kudden! Imorgon står klockan på kvart i sju igen! Vi hörs!

1 kommentarer

Mamma

03 Sep 2014 05:28

Klart jag skickar en pizza, men den är nog inte varm när den kommer.... 😊 eller så är den det!! Ni verkar ju ha rätt varmt fortfarande. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej