Så idag var en lugn dag, tränade och sedan vid 11 möte jag upp Saskia. Vi handlade saker till en god tacos så det blev super bra! Vi kollade på bridalplasty som är väldigt ytligt. Det handlar om 12 brudar som vill genom gå plastikoperationer inför sin stora dag, genom att vinna tävlingar kommer någon närmare sin dröm kropp och någon får åka hem med orden - You will have a wedding, but not the perfect wedding. Alltså hallå!! Men himla roligt att kolla på, hahah!
 
När tjejerna kom hem var det snacks, de hjälpte mig bädda deras sängar och sedan lärde jag dem alla lekar jag kan om "trådleken", ni vet där man gör kaffe koppe, elfeltornet, träddgårds bordet etc. De tyckte det var super roligt, lite svårt i början men nu så går det super! Vi åkte sedan till deras mormor och morfar och åt middag där. Gott var det och nu sitter jag här. Inte så spännande dag, försöker spara pengar. Det går super bra!! Haha! Nej men när jag får min lön på fredag så ska jag hålla hårt i pengarna.
 
Nu ska jag ta igen lite paradise hotel och top model och sedan blir det kanske något avsnitt av bridalplasty.
 
 

1 kommentarer

Mamma

11 Sep 2014 06:41

Bra att du skrev igen.... 😊 det tillhör numera min morgonrutin att läsa din blogg! Alltså väldigt viktigt för att min dag ska flyta på. Puss puss puss

Kommentera

Publiceras ej