Så idag mötte jag upp Saskia för att äta lunch. Vi bestämde oss för attgå till en mexicans restirang och jag åt självklart tacos. Gott men kändes komstigt med tis och bönor till... Haha! Men gott var det, eller ja inte bönorna... Men sedan tog vi oss en tur ut till tj maxx och kollade lite där! Hittade bland annat en superfin jacks från michael kors för 90$ så var ju billigt men fanns inte min storlek... Ska kolla på internet med men den var verkligen sååå fin! 

Åkte hem och hämtade tjejerna från busshållplatsen och sedan åkte vi och köpte halloween kläder till dem. Så mycket större här och ja vi la nog 150$ på kostymer till bara tjejerna så är ju inte billigt heller. Men nu är de gjort, vet inte om jag behöver träffa en... Vi får se! Vi tog även en glass denna fredag. 

Valde att inte följa med på Shabbat ikväll var så sugen på något mer svenskt! Åkte till affären och hittade frallor med pyllror! Så det blev de och en advokado! Har sedan kollat igen lite viktiga och intressanta debatter men tycker det är roligt! Hoppas mest bara på att Aliansen får fortsatt styra oss, de gör ett så himla bra jobb! Tänk bara på denna ekonomiska kris vi gått igenom som gör att halva europa ligger i stora skulder. Har vi märkt de i sverige - Nej. 

Idag har vi bytt dörr med! Liz hade glömt säga det till mig så när jag kom hem efter lunchen med Saskia blev jag lite förvånad över hur det såg ut! Haha men tycker den är såå mycket snyggare:) så det blev ju bra! Vill gärna ha lite skypesamtal i helgen med så här av er om ni är sugna :) 



 Har nog glömt skriva de häromdagen hittade jag gifflar typ! Så goda! Men så dyra! 5$ alltså 35kr men vi åt de med andakt och de var verkligen goda! 
Vi hörs!! 

Kommentera

Publiceras ej