Så idag var det en ganska grå och tråkig dag här borta. Det har varit  höstigt och grått. Vår dörr är fortfarande inte färdig... Hur svårt kan det vara?!?! Morfar var glad att du inte är här, du hadeblivit frustrerad, detta betyder att det är svinkallt... Så extra filt och värme fläkt är på! 

Mötte upp Anna idag för en lunch, såå gott! En riktigt bra resturang! Det ser dock lite trist ut utifrån men maten är ju fantastisk! 

Men innan lunch pratade jag med mamma som var hos mormor så fick se henne idag för först gången på 2 månader! Så det var roligt, hann dock inte prata så länge. Hann också med ett samtal med pappa, pratade politik och lite annat smått! Och efter lunch pratade jag med mamma igen, fick se Pim som jag saknar så! Speciellt när det är kallt! En katt kommer jag alltid att ha. Och ja den ska börja på P! Haha! Efteråt blev det Erza och det blev långt samtal, politik catching up och girltalk! Min älskade fina vän, du sliter på där hemma och jag saknar dig såå!!

Imorgon är det ju val i Sverige och jag tycker ju det är rätt intressant, ni kanske har förstår de. Är så himla stolt över mig själv att jag valde att rösta från utlandet när det dessutom var min första gång någonsin! 

Nu har jag lagt tjejerna, de har stört sig på mig eftersom vi kollade på High school musical 3 och jag kan ju alla sånger! Och jag vill ju sjunga med och lite halvt dansa! Haha! Tur att vi gillar samma filmer! 

Nu blir det lite film och sedan ska jag sova! Imorgon vankas 2 månader här och det blir en lugn dag! Ska nog jobba lite på min scrapbooking! Ska lägga upp bilder med någon dag! 


Kommentera

Publiceras ej