Så idag kollade jag först på när bästa svenska idrottaren tog sig till vm final! Ska kolla på finalen imorgon med hjälp av min älskade mamma, hon vänder datorn så jag kan kolla på SVT live! Men fick kolla på datorn idag på uppdateringslistan så inte så mycket att hurra för men bra gick det ju för Rolf-Göran Bengtsson! Vi hoppas på medalj imorgon!! 

Träffade sedan Saskia när hon slutat och vi åkte till Ihop! Ett dinner och vi åt pannkakor, och jäkla vad goda de var! Vi pratade inte med varandra under hela tiden vi åt,  för det var sååå gott! Tyvärr hade hon bara en liten rast så skjutsade hem henne och sedan åkte jag till en gameshop och köpte Sims 4 så nu har jag något att göra ikväll! Haha! 

Vi åt Kina mat som alltid på lördags kvällen och sedan kollade vi på en film. Jag la barnen och ni sitter jag här. Nästa vecka inleder jag min 8 vecka. Och på söndag alltså nästa är det 2 månader! Himla snabbt går tiden alltså! 

Nästa vecka ska jag ta tag i mitt sökande för social security number,  och vet inte ännu, hade ju varit roligt med ett amerikanskt körkort men inte säker på att jag vill ta ett, vi får se! 



Kommentera

Publiceras ej