Så idag började det äntligen igen! Skola, som jag längtat efter mina långa håldagar! Haha! Men det gick över förväntan denna morgonen så jag är glad över hur de hela blev, deras nya kläder var så fina och de var så himla stolta! Morgans blick när hon gick på bussen är dock oförglömlig, hon såg livrädd ut men så söt! Liz och Joe to massa foton medans jag tog ett för bloggens skull typ, hihi! Men det blev jätte bra. Hannah brukar alltid köpa lunch i skolan men igår kom hon fram till att hon ville ta med sig vilket betyder mer jobb för mig... Haha men vi kommer gå igenom matlistan varje morgon och om hon gillar något köper hon och annars får hon ta med sig något. Men ja man ska inte klaga, vi får se hur Morgan vill göra hon hade dock bara skola till 11:30 idag, samma som imorgon så hon äter lunch hemma på fredag måste hon ta med eller köpa, vi får se hur det blir. Men men, det löser sig alltid. Så Morgan var hemma vid lunch tid och en stund senare kom hennes bästa kompis över och de hade en playdate så då är det himla enkelt för en annan, kunde fixa lite annat under tiden så var skönt att få de. Hon hade sin nanny med sig som är typ 60år, Liz och Morgans bästa kompis mamma är super bra vänner och denna vän vill att jag och hennes nanny ska bli vänner, men vi har lixsom inget gemensamt. Vi försökte prata idag men det är ju inte så lätt att hitta på frågor hela tiden så vi får se hur det blir. Men men. Ikväll kom tjejernas mormor och morfar hit, jag behövde intervjua mormor för min läxa till min class som jag läser. Så nu är jag nästan färdig med det med! Ska bli skönt att skicka in den även om det var alldelses för enkelt! Haha.
 
I övrigt har det inte hänt så mycket, sett att hannah kollat på olämpliga saker på youtube about pregnatcy... haha så berättade ju de för Liz när de gått och lagt sig så de ska ha ett litet samtal med henne. Men det blir nog bra, hon är ju bara nyfiken. Så mamma tacka gud för att inte youtube fanns när jag var liten! Haha!
 
Imorgon ska jag nog börja med min scrapbooking, vi får se men det ska bli roligt att börja med! Imorgon jobbar Liz igen så det blir jag själv med tjejerna, och sedan blir det en lång dag eftersom Morgan slutar redan 11:30 och är hemma 11:40, men det löser sig ändå. Vi får se hur vädret blir! Kanske en picknick eller liknande, vi får se vad som händer och vad hon känner för imorgon. Nu ska jag kolla på paradise hotel!
 
Blev en kaffe med med Saskia under min lilla rast!
 
 

Kommentera

Publiceras ej