Så idag var det ingen pigg Johanna som vaknade när klockan ringde, men det är bara att bita i det sura äpplet och ge sig upp! Fundera på att sätta ett alarm tidigare imorgon så att jag kan snoza kanske känns det bättre då? Men men, på lördag får jag sova ut! Efter att jag skickat iväg tjejerna till skolan så hämtade jag upp Saskia, vi åkte till bibblan och skrev klart vårat arbete och skickade in de, så nu är det med klart! Så skönt! Morgan kom hem vid 12 så vi fixade lite lunch, men Morgan var så trött så hon somnade. Vi satte oss för att kolla på en film eftersom hon var så trött och hon somnade direkt. Så väckte henne en halv timme senare och sedan var det dags att gå och hämta Hannah. Vi bussen möte jag ytterligare ett trött barn som var sur och irriterad. Inte lätt och men vi löste de, lugna lekar och sedan gick vi ut en stund men, lärde dem ett nytt trick på ringarna igår och hannah klarar det galant nu, Morgan behöver fortfarande lite hjälp ibland men det går bättre och bättre för henne! Eftersom vi alla var trött så kännde jag för lite socker så här på kvällen, så köpten en BJ och nu blir det lite paradise hotel innan läggning! Försökte följa landslagstävlningn i hoppning med i VM i frankire, så nu är svenskarna kvalade till laghoppningen i OS i brasilien! Så det var ju roligt, synd att vi bara fick en fel fri runda, men man får inte klaga! Som sagt imorgon är det fredag Morgan går till 1 istället och ska ha lunch med sig! Men det blir nog bra ska vi se :)

Kommentera

Publiceras ej