Så idag var det upp och iväg med tjejerna till skolan! Fixade sedan lite hemma och vid 11 tiden hämtade jag upp Ola! Vi begav oss mot gallerian och fick med mig två parbyxor och filmen the fault in our stars! Så det var en bra dag! 

När tjejerna kom hem var det snacks och sedan läxor innan Hannah skulle på hebrew school! Det går bra med läxorna och rätt så fort! Sedan skjutsade vi som sagt Hannah och Morgan och bag begav oss mot lekparken! Det finns en jätte fin vid biblioteket! Så ditt brukar i ta oss! De har en monkybars som Morgan älskar och idag fick hon lite kläm på hur det hela skulle gå till! Vi spenderade 1h där och sedan gick vi till bibblan! Lånade lite böcker och sedan hämtade vi Hannah!! Vi hade bestämt träff med Liz på ett dinner efteråt så slapp laga mat! Yeah! Och sedan hem och byta om till pj och nu är jag off! Så ska kolla på filmen och njuta av lite ny skickad choklad! 

Blir alltid lika glad när jag kommer hem och ser ett grönt packet! Så de öppnade jag med spänning! Så nu kan jaggöra riktiga kanelbullar med pärlsocker och svensk jäst! Fick också mitt älskade smink-bort-tagnings-medel! Det finns inte här... Och lite aromat! Ska köpa lite god ost imorgon så blir det knäckebröd sedan!   

Imorgon ska jag träffa en ny tjej från Sverige så vi fårmhoppas det går bra med :) 







Vi hörs!! 

1 kommentarer

Mamma

17 Sep 2014 07:19

💜💜💜💜💜

Kommentera

Publiceras ej