Ja idag hade jag mitt sista prov någonsin under gymnasietiden i alla fall! skönt! Har den muntliga matte nationella på onsdag om en vecka men tycker väl inte riktigt att det räknas som ett prov! Men idag avslutade jag gymnasiet med matte nationella! tjohoo! Eller inte! skönt att få det över men fy så svårt det va!!! Blev galen på mig själv för att jag inte reda ut allt som jag ville... Men sålänge jag inte får F blir jag glad!!!
 
Men nu till rubriken! När jag då kom hem efter dessa 4h matte provs timmarna gick jag till brevlådan för att kolla posten, vi hade fått ett ynka brev från Amerikanska ambassaden, och genast börjar min hjärna tänka varför i hela världen skcikar det ett brev till mig, har jag glömt betala något eller vad är det frågan om egentligen! Inte en tanke hade jag på att det faktiskt skulle kunna vara mitt pass, vilket det också var!! Två dagar efter att jag besökt ambassaden fick jag alltså mitt pass med mitt amerikanska visum! Så fint blev det!! haha! nej men ni fattar vad jag menar! Så nu är det fixat med super skönt!
 
Nu finns det inte mycket kvar att göra på au pair froneten än att vänta tills min student och sedan skicka in alla papper och betyg och liknande och sedan ansöka om internationellt körkot. Men gud vad tiden går fort! Idag är det 95 dagar sedan jag tackade ja till världens bästa familj, och ynka 54 dagar tills jag åker, livet rusar förbi i 180 och jag gör allt för att uttnyttja det till fullo och leva den bästa student tiden och den bästa sommaren i Sverige innan jag åker, det kommer bli hektigst men också så roligt och lärorikt! med 3 veckor kvar till studenten och endast en skoldag nästa vecka ska det bli skönt att bara vara hemma lite och andas, idag ska jag för första gången på länge lägga mig ner och djup dyka ner mig i en bok, bara slappa och finna mig i att det inte finns något kvar att göra innan studenten ska tas! Livet leker och jag är på topp!

Kommentera

Publiceras ej