Så precis som i Sverige är Long island fylld med myggor... Var ute och lekte med tjejerna igår i max 20min när Joe grillade, asså gud vad myggor! Jag fick panik och fick tillslut låsas gå på toa för att få med mig Hannah och Morgan in så att de inte skulle få massa bett! För biten de blev jag! De kliade inte så mycket igår men idag, gud! Har blivit galen, de är lixsom överallt mest på benen eftersom jag hade shots! men även på armarna och i hårbotten, hatar att få mygbett där.. men men vi får hoppas på att de lägger sig snabbt!
 
 
Alla små prickar är alltså myggbett! Men men, pratade i alla fall med både mamma och pappa idag! Trevligt! Hoppas allt bli bra med ryggen pappa! Och mamma skulle skicka lite choklad eftersom ja de börja ta slut här på andra sidan och så saknar jag falurågrut med, vet dock inte hur de kommer smaka med deras smör... får åka till supermarket och se om jag kan hitta något godare där!
 
Alltså jag tycker det är himla roligt att alla fråga mig om jag gillar Swedish fish, det är alltså ett godis som vi för övrigt inte har i Sverige så får säga de hela tiden men här är de en stor grej de flesta gillar dem, smakade en och de är typ som gott o blandat minus lakris och fisk formade.
 
Idag har jag inte gjort så mycket annat, tvättat lite och bara tagit de lugnt innan tjejerna kom hem. Då började vi med pysslet som jag gav dem när jag kom, var en del som jag inte riktigt fattade men vi är inte klara ännu vi får hoppas på att de blir bra men jag tror de! Vi får se imorgon när de kommer hem från camp.
 
Idag har jag förövrigt saknat Sverige så har legat i min Sverige filt och lyssnat på Veronica Maggio och Oscar Linnros, blev lite bättre i alla fall! Måste verkligen ta tag i min Ikea tripp! Vi får se när den kan tänkas komma!
 
Nu ska jag kolla lite på greys anatomy och kl 9 så kommer ett nytt avsnitt av The fosters! Himla bra serie btw! Hörs imorgon!
 

4 kommentarer

Mamma och Carla

29 Jul 2014 08:57

Hoppas myggbett slutat klia 😊 Ha en härlig dag! Puss och kram

Anonym

29 Jul 2014 20:03

Tänk att mygg finns over there!! Kramar från oss som följer dina äventyr;-)

Anonym

30 Jul 2014 00:00

Det kanske är sådana fiskar man kan köpa som lösgodis de ska efterlikna, smakar ju typ som gottoblandat.
Hoppas hemlängtan bara är lagom.
Kramar

Tina

30 Jul 2014 00:00

Det kanske är sådana fiskar man kan köpa som lösgodis de ska efterlikna, smakar ju typ som gottoblandat.
Hoppas hemlängtan bara är lagom.
Kramar

Kommentera

Publiceras ej