Ja egentligen har jag bara varit 1 vecka i de stora landet. Men det känns som ännu längre, inte för att tiden altid gått super snabbt utan mer eftersom jag hunnit med så mycket! Det är helt sjukt egentligen omman tänker efter! Jag var först typ 4 dagar på träningskolan där vi hann med otroligt mycket, bland annat en tripp in till New York. Sedan har jag varit nästan längts ut på long island i river head och köpt fina nike skor. Igår var vi runt överallt och ingen stans... haha! Men fick en massa saker vissade för mig, nu har jag ett schemma och tejerna ensama på kvällen, det känns skönt. Pappan och jag gör ett bra sammarbete på morgonen, lite trångt i köket bra och lite svårt för mig att få dem att lyssna på mig eftersom de alltid springer till pappa och frågar om jag säger nej. Men det vänder kanske.
 
Idag är jag jätte sugen på att åka till Ikea! haha! ja Sverige så mycket saknar jag dig ibland! Nej men vill piffa upp mitt rum lite, köpa ett natduksbord och helt av  allt skulle jag vilja köpa en sängram, det känns lite stort och allt för mig att köpa men kan verkligen inte sova skönt utan att ha minna kuddar mot en vägg, får se hur jag kan lyckas lösa det hela.... har sjukt ont i nacken med och tror det beror på kuddarna så jag vi får helt enkelt se hur det ska gå med de.
 
tror inte jag skrev det igår men jag ansökte om ett lånekort på bibblioteket så jag hoppas att jag kan få det snart, har dock två böcker med mig som jag måste läsa men gillar ju att läsa när jag ger mig tid så vi får se hur det går idag. Mamman har också en crosstrainer så tänkte se om jag kunde få igång den med och stå där ett littet tag, vi får se hur det går. Ska som vanligt tvätta lite med och ja bara ta det lugnt, ska åka och tanka bilen med, men som sagt vi får se vad dagen har att bjuda på, börjar inte förens kl 16, 4pm i eftermiddag.
 
om någon vill skypa under dagem hör av er, antagligen är jag ju hemma.

Kommentera

Publiceras ej