I dag så började jag äntligen ta tag ordentligt i packningen, började lägga upp allt jag ville ha med på sängen och liknande. Dock är det så svårt att räkna ut hur mycket det kommer att väga.... så får vänta och se när jag ska packa ner om de behöver stuvas om och liknande. Mamma och jag var i stan i alla fall och köpte vakumpåsar så nu kan jag får plats med allt också men som sagt ska klara vikt gränserna med...
 
På eftermiddgen kom min plast syster hitt med hennes sambo och deras dotter. Badade i badtunnan med henne vilket hon älskade, sedan skulle vi åka in till stan och äta. Vi skulle hämta min gammla mormor och ta med henne ut så jag kunde säga hej då oredntligt till henne med! Men det hela slutade med att alla hade lurat mig, när vi kom till mormor och morfars hus för att hämta gamle mormors jacka så stog alla i ute rummet och var USA klädda med stars and stripes och hade lurat mig totalt! Det hela slutade alltså med att jag fick träffa alla minna vänner och släktingar en kväll tilll innan jag ska åka! Så roligt att de lyckas lura mig, kan erkänna att jag är jätte lätt att lura med... så kanske inte var så svårt egentligen.
 
Så idag började jag med mina första riktiga hejdån, så jobbigt men mitt i allt vet jag hur roligt jag kommer ha och att jag faktiskt valt detta själv. Jag vet att det inte är hejdå för alltid, vi kommer förr eller senare stöta på varandra och med all teknik som finns nu för tiden kan man ju skypa och liknande så det känns faktiskt inte som ett så stort problem. Även om jag hatar att säga hejdå så kommer jag också att älska alla små samtal och medelande som jag kommer skicka till alla, få en uppdatering i Sverige och berätta om min nya vardag.
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej