Så idag vaknade jag av att de var hyfsat tyst i huset... haha ja det är ganska ovanligt, gick upp åt min vanliga frukost och tog sedan en lång dusch! Härligt och idag var det spindelfritt så man får passa på med andra ord!!! Efter de gick jag in och läste lite på mitt rum och tog det bara lugnt! Straxs innan tolv så kom Hannah in och frågade om jag ville med till adventrue land! Självklart ville jag det även om jag inte hade en aning om vad de skulle innebära! Men tur var det att jag följde med för de vissade sig vara ett nöjesfält! Så roligt! Så idag har jag åkt karusseler!! Wohoo! De hade en som var som flumrider typ och ja vi blev verkligen blötta.... haha tejerna var blöta in på trosorna... men andra ord dugnsura (stavning på de).
 
 
smakade glass fast i kulor! Himla gott faktiskt!
 
 
Enda bilden jag fick ihop med min nya häst!
 
Efter de så åkte vi hem och sedan skulle jag och Liz och Joe ha möte med vår LCC. Vi gick igenom massa regler och liknande och så signerade vi nåt med.... haha ja jag vet inte hon bara pratade och jag satt och nickade hade typ ont i huvudet efter! ahha! Sedan hade vi bbq och Lizs bästa kompis med familj kom över! Alltid trevligt att träffa nya människor även om de händra typ 10 gånger om dagen här borta! haha! Men men!
 
Imorgon är jag ledig med på morgonen, ska sova ut och njuta imorgon! Tror inte jag har några planer så vi får se! Har ni inget att göra där hemma så tar jag gärna något skype samtal! I övrigt flyter livet på här borta och dagarna rullar på, godnatt USA godmorgon Sverige!
 

2 kommentarer

Mamma och Carla

28 Jul 2014 08:23

Godmorgon, ser kul ut nu ser ut att trivas i karusellerna 😊 en sån häst skulle jag klara av! Kram o puss

Felicia

29 Jul 2014 22:26

DIPPIN' DOTS!! Åh måste sluta läsa här nu, saknar så så så mycket!! Ha det världsbäst!!

Kommentera

Publiceras ej