Så idag vaknade jag som vanligt när barnen började springa runt där uppe vid halv 7. Det låtter verkligen som att elefanter går och ja sedan busar de ju med, som tur väl var var jag ledig så jg sov vidare och vaknade till och från och vid 9 bestämde jag mig för att gå upp. Jag hade plannerat att jag skulle göra något med Saskia och Liz tog Hannah och Morgan till zoo i queens. Saskia jobbade tilll 1 så l 2 hämtade jag henne och 2:11 satt vi på tåget in till NYC!! åh helt sjukt att jag bo så nära NYC egentligen visst tåget tar 35-40min men hallå det är inget alls ju!
 
Så vi åkte in och gick in på Macys och drömde oss bort! Och efter de så gick vi in till Victoria secrets och idag hade jag verkligen tänkt köpa lite underkläder men det var så mycket folk och jag orkade inte stå och rota med alla så ja vi får ta det en annan gång. Sedan tog vi subway up till rockafella center och åt på en resturang som hette Bills ..... haha! Saskia presenterade milkshake med oreo i! Åh himmel vad den var god! Gick dock där ifrån med en riktigt full mage!
 
 

Nu sitter jag och har precis lagt barnen gjorde igordning en fruktsallad och lite glass, kan som sagt inte klaga på att jobba kväll om man kan spenderad den på sitt rum med dörren öppen ätandes frukt och kolla på film! Japp ibland är livet allt bra! Vi hörs imorgon!!
 
 

1 kommentarer

Mamma och Carla

27 Jul 2014 08:44

Du ser ut att ha det riktigt bra! Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej