Idag jobbade jag min sista dag på sommarjobbet! Så härligt! Så skönt! Ska bli underbart att ta bort alla hemska larm som väckt mig de senaste veckorna, har nog aldrig gått upp så tidigt... men nu är det slut! Jag ska bara på börja mitt nya största problem, packningen! alltså OMG hur F'n ska man packa!! Ska jag ha varma tjocka kläder med mig också eller ska man köpa det där?? jag alltså hur jag ska göra vet jag inte riktigt men jag hoppas det löser sig! Ska börja ta tag i det ordentligt imorgon genom att köpa vakumpåsar med mera för att få plats med mer, vi får se hur det blir! Just nu så håller jag på att lägga över massa filmer på platan eller jag tredje säsongen av gossip girl som jag kan kolla på under min flygresa hade jag tänkt. Men gör det genom google drive så tar ass lång tid men men i slutänden blir det alltid bra! nehe nu ska jag gossa ned mig i sängen och kolla!
 
Btw alla fortsätter fråga mig om jag börjar bli nervös och spänd ännu men kan faktiskt inte säga att det är så där jätte mycket mest förväntans full och i stadiet att jag inte riktigt kan fatta att det är sant! Vi får se hur det hela kan sluta!
 

Kommentera

Publiceras ej