Så idag var det en vanlig fredag här, eller ja den var lite annurlunda men den var ändå trevlig och vanlig! Jag hade tjejerna själv på morgonen vilket var roligt för mig, de var dock super trötta så kändes fel att skicka dem till camp när de var så trötta även om de glatt sprang till bussen när den kom. Efter de gick jag och la mig igen.. haha Så trött var jag, inte vann vid att gå upp kvart i 7 nästan varje dag. Men men imorgon har jag i alla fall sovmorgonen, ska låsa dörren med så ingen kan komma och väcka mig! Haha! Sådana planer!
 
Nu har vi precis kommit hem från shabata (stavning) och lagt tjejrna i sängen och de sommnade verkligen så fort huvudet nuddade kuden. I kväll var de alltså shabata hos Liz mamma och vi åt judiskt eller jag tror mest förätten är judisk, då säger den någon amen ramsa med så jag sitter som ett stort frågetecken eftersom de är på herbiska eller vad de nu heter... haha ja så mycket vikt har jag lagt i att lära mig de! Men det var gott precis som förra veckan, med andra ord var detta inte en första upplevelse totalt i alla fall! haha alltid trevlig med rutiner!
 
Nu när vi kom hem så skulle Liz och Joe ut och ta några drinkar så jag "passar" barnen, med andra ord äter marabou oreo och kollar på project runway! haha! yeah! Man kan alltså inte klaga! I övrigt har jag haft en lugn dag så nu ska jag gossa ner mig i sängen och sedan så blir det mys! BTW fick mitt första brev här i USA idag, min fina syster hade skickat ett vykort från Hamburg, tack ännu en gång för de! Nu längtar jag efter mitt bibliotekkort med sedan tror jag att jag har allt! haha! Nehe nu så kan jag inte vänta längre min chokladkaka skriker på mig så skriver imorgon igen!
 
 

1 kommentarer

Mamma och Carla

26 Jul 2014 10:33

Hoppas chokladkakorna räcker lääääänge! 😊 säg till i god tid så vi hinner skicka innan de är slut! Kram o puss

Kommentera

Publiceras ej