så idag gick jag som vanligt upp vid kvart i 7 och kl 7 var det dags att börja jobba. Pappan och jag gör ett bra sammarbete med morgon arbetet så det går smidigt även om man ibland kan vakna upp med trötta små tjejer.. men vad skulle livet vara om det var som en dans på rosor? För varje dag som går börjar jag känna mig mer och mer hemma! Äntligen! Imorgon (idag sverige) kommer min första lön i USA och min första lön från sommarjobbet hemma i Sverige! Med andra ord är det dags att shoppa snart igen! haha!
 
Idag har jag bara varit hemma hela dagen, ola hade fullt upp med packningen så hann tyvärr inte se henne men hon kommer tillbaka om 3 veckor alltid något! Städerskan har varit här med idag så försökte bara hålla mig undan från henne så hon kunde göra ett bra jobb men tror jag lyckades hyfsat med de! Alltså det värsta som finns här i världen är att dammsuga så det är så skönt att jag slipper städa!! Äntligen! haha!
 
Jag har pratat med pappa idag med som tyvärr jobbar i värmen där hemma. Så till de som kanske är godare här eller så har mina smaklökar lärt sig gilla de, Sushi! Har testa de två gånger hemma och båda gångerna har jag klöckts och tvingat spotta ut allt, så när min värdmamma frågade om jag ville ha Sushi var jag väldigt spektisk men jag tänkte att jag testar igen! Och tur var väl de för de var super gott! Dock åt bara jag och min värdmamma L "lagad" fisk ingen rå alltså, åh det var en med advokado och kräftor den var verkligen super god! Fick en sallad med så nu har jag något att äta till lunch imorgon! Perfekt! Och även idag så åt jag med kina pinnar haha plus poäng på hög nivå!!
 
Idag var det alltså visiting night på lägret för H, så båda tjejerna stannade där skönt för mig, och sedan åkte jag och L ditt. Ls mamma kom med så det var roligt att träffa henne igen med! På vägen hem stannade vi på molala och tjejerna åt frozen yoghurt! Båda var super trötta och M blev jätte ledsen när inte L kunde hjälpa till och lägga dem men hon lämnade jobbet tidigt för att vi skulle hinna till lägret så hon var tvungen att jobba, men tillslut lugnade hon ner sig och somnade.
 
Nu ska jag kolla lite på gossip girl och sedan så blir det en dejt med kudden! Imorgon är det fredag och vi får se vad helgen har att erbjuda!
 
Har tyvärr inga foton idag, ska ta imorgon lovar!

1 kommentarer

Mamma och Carla

25 Jul 2014 07:58

Sushi är gott!! 😊 Ha en härlig dag! Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej