Igår efter lite strul med planet var vi framme 2,5h senare! Detta betyde att vi var framme på skolan vid 1, lokal tid, 7 svensk tid! Jag var helt död efter detta men kom i alla fall in i landet och inga resväskor är borta! Alltid något! Vi hade storm med så vi fick flyga en omväg och planet blev ännu med försenat! Det är så sjukt kvavt här! Det är dimmigt och regn ute men så varmt att man går och svettas... Tog en dusch nyss men var lika svettig efter 5min som innan duschen! Men men! Skönt var det i alla fall! 



Lite från flyget! Maten som var god. 

Idag har vi haft lektioner hela dagen och i min grupp är det inga svenskar så när vi diskuterar kulturer och liknande måste jag alltid prata! Innan middagen såg vi på en film som handlade om alla överviktiga barn här i USA! (Här fattar ni här, där jag befinner mig?!?!) och efter detta blev vi serverade, friterad kyckling och varma chips?!?! Hallå! Är ni förvånade? Tur att det finns mycket sallad! 


I övrigt är det bra här, vi gick till typ Ica för skulle köpa kroppstvål, som för övrigt var dyrare än ben and jerrys! Men allt är verkligen supersized! Det finns till och med koffein fri Cola?!?! Hallå! Helt sjukt! Men om ett tag så har man väl vant sig! 

Nu blir det att kolla på film innan jag ska sova, skola från 8-21 väntar imorgon!! Vi hörs! 


3 kommentarer

Mamma

16 Jul 2014 07:59

Hej! Vad härligt att få höra från dig ❤Mm vilken god middag..... Precis sån mat som du är van att äta ☺. Här skiner solen o vi har en härlig svensk sommar. Kramar i massor 😚

Anonym

16 Jul 2014 10:59

Hej Johanna.. Vad härligt att läsa några rader från dig 💜 igår hämtade vi nallen och den är omtyckt. Luktar Johanna =) maten ser ju spännande ut.. Hi hi.. Kul att de först visar film om överviktiga barn o sen bjuder er på så nyttig mat.. Ha ha..
Ha det fint o va rädd om dig. Stora kramen från oss

Anonym

16 Jul 2014 10:59

Hej Johanna.. Vad härligt att läsa några rader från dig 💜 igår hämtade vi nallen och den är omtyckt. Luktar Johanna =) maten ser ju spännande ut.. Hi hi.. Kul att de först visar film om överviktiga barn o sen bjuder er på så nyttig mat.. Ha ha..
Ha det fint o va rädd om dig. Stora kramen från oss

Kommentera

Publiceras ej