Idag var jag på stranden med min pappa och hans tjej, vi åt goda frallor och solade och frös till och från. Var månligt och blåste men så mysigt vi hade ändå! Vi brukar skrapa lotter och hade turen att få 150kr på en lott! haha! Jackpot typ! Men vi löste in de och spelade på nya som bara var skit lotter, men snart så kommer miljonen! Plötsligt händer de! hihi! Vi låg i alla fall och pratade och jag tog mitt sista dopp i östersjön ihop med pappa!
 
 
Sa sedan hejdå till pappa vilket var väldigt jobbigt men än så länge kan vi ju prata på telefon här hemma i Sverige men vi kommer inte ses mer innan jag åker. Så efter att vi sagt hejdå åkte jag in till stan och köpte ett par nya byxor och även två nya berlocker till mitt armnband, två bokstäver M och P. För mamma och pappa, så nu finns de alltid med mig på resan på min handled.
 
 
 
På kvällen skulle jag in och träffa Erza i stan och säga hejdå till henne! Vi gick först till espresso house och åt varma smörgåsar och sedan väntade bio och 22 jump street! En mycket rolig film och vi satt och skrattade nästan hela tiden, som tur var skrattade alla andra med! haha! Så efter filmen blev det yttreligare ett hejdå till min fina vän och endast 3 dagar kvar!
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej