Nu mera är det bara en hand full av dagar kvar! Tiden går så fort och jag kan inte riktigt fatta det! Om en vecka är jag i USA! Hur sjukt låter inte de?!?! Jag har skjutit upp denna packning super länge och idag tog jag tag i min packlista! Men det är lättare sagt än gjort! Så imorgon vankas en dag med tvätt och packning! Köpte vakuum påsar med! Så bra! 
 


Nu sitter jag footner och gör mina fötter redo för USA! 
 
Denna tiden tycker jag alltid är roligast att läsa på andra Au Pair bloggar men vet inte hur jag ska skriva det själv för jag fattar verkligen inte att min 5 månaders långa väntan äntligen ska få ett slut! Hur otroligt låter det inte?!?! Galet helt sjukt galet! Imorgon ska jag till hästen med och mysa och njuta utav att mina dagar med honom snart tar slut... :(

Kommentera

Publiceras ej