Så denna dagen har varit full med lektioner! Från tidig morgon till sen kväll! Har träffat 3 svenskar som tyvärr inte ska bo nära mig men vi håller ihop när vi inte har lektioner! Men nu har vi bara röda korset kvar, vi ska ta typ hjärta och lung certifikat och liknande, tråkigt men efter de åker vi in till new york city där min värdfamilj varit så snäll, de har köpt min tour biljett + top of the rock! Utsikt över hela NYC! Dessutom fick jag en väska med en tröja i, godis, en ram, tre present kort ett på star bucks, ett på något mat ställe och ett till cafeterian här! Så fick jag också en vattenflaska som man kan fylla på! Toppen! 


Har också förälskat mig i jordnöts koppar! Peanut butter cups! 


Idag hade vi en polis som pratade om regler som alla kunde, dock är det mycket värre att köra bil och smsa eller prata i telefon här, oavsett vilket så hamnar man i rätten! Ska försöka bryta em lig gamal vanna! 



Tog lite fina kort på skolan, ser fett ut utifrån från rätt sida men är väldigt slitet och sunkit inne... 










Hittade denna skönheten med! Haha! Har inte sett någon innan så var tvungen att föreviga detta mötet! Skriver mer imorgon om min NYC tripp! Vilket kommer att vara mitt i natten för er, precis som detta! Hörs snart! 

3 kommentarer

moster Tina

17 Jul 2014 07:39

Snygg skola och snäll värdfamilj! Ska bli spännande med rapportcfrån New York-turen. Här är det dags för frukost nu. Kram

Mamma

17 Jul 2014 08:15

Ja skolan ser fin ut! Vad roligt att du fått så fina presenter ☺ Ta mycket bilder från trippen idag. Ha det bäst 💙

Carolina

17 Jul 2014 08:58

Skolan såg verkligen pampig ut! Kul med fler svenskar.. Ha det superkul på trippen idag! Njut! Kram från Åbergs

Kommentera

Publiceras ej