Är så jäkla trött av alla nya intryck, detta innebär att det blir ett kort inlägg även om jag gar hur mycket som helst att skriva, får väl skriva mer imorgon!

Men min värdmamma hämtade mig på skolan och sedan köre vi hemåt! Hon är super trevlig men f*n vad amerikanarna kör alltså! Trafiken är helt sjukt! Men men imorgon ska vi ut och övningsköra! Haha! Mamman har ringt deras försäkrings bolag så nu står jag på alla tre bilar med! Efter de åkte vi och åt på en brygga, sjukt fin utsikt och sjukt fina båtar! Det var gott men ville inte ta foto när vi satt och pratade så blir ett bildlöst  inlägg idag! 

Vi var också på en bank så nu har jag ett bankkonto! Sjukt simidigt fick allt direkt och så men min värdmamma ansåg att det tog lång tid! Men kulturkrokar! De kommer direkt! 

Sedan vid halv 5 kom barnen M hoppade rakt upp i min famn och H kom senare! Men H har gått och hållit i min hand hela kvällen och de var så exalterade och sugerhigh när de skulle sova att de var uppe och sprang hela tiden! 

Varje fredags kväll åker de till mammans föräldrar och äter judisk middag, vissa saker var gott och andra mindre, men vi fick sötpotatis med masmellows på, gott men skumt! Haha! 

Tror jag lyckats få med de viktigaste från idag, kommer kanske mer imorgon! Sov så gott? De kommer jag göra! 

1 kommentarer

Mamma

19 Jul 2014 07:30

Låter som en bra start! 😊

Kommentera

Publiceras ej