Imorgon är det två veckor sedan Liz kom och hämtade mig på traning school! Helt galet vad tiden går snabbt men så mycket man hunnit med! Sitter vid ipaden nu för har precis lagt tjejerna så ni får en uppdatering på min bucketlist senare ikväll eller imorgon! Vi får sevad jag hinner med! Frihetsgudinan var verkligen en upplevelse att se! Blev inte besviken alls! Dock blev jag de på Brooklyn bridge... Inte för att utsikten var perfekt eller vädret dåligt jag antar bara att jag hade högre förväntningar på hur det skulle vara än vad det verkligen var! Men ja kanske inte som jag tänkt, vi hade dessutom tänkt ta subway tillbaka men det tog oss säkert 1h att hitta den! Sen var vi båda hungriga trötta och tog första bästa LIRR hem och gick till smash burgers! Nu bilder! 














Idag cyklade tjejerna och jag gick och åt pizza till middag! Mysigt men en väldigt stor pizza... Haha! 

Glömde ju nästan! Som de gossip girl fanet jag är så var jag ju bara tvungen att ta bilder i Grand central där man i första avsnittet ser henne, Serena! Åh så fint de var där inne! 


Nu ska jag kolla lite på gossip girl och vänta på att Liz och Joe kommer hem, de är ute och äter idag! Imorgon är det fredag och mina planer är att sova när tjejerna är på campet! Så trött är jag efter denna vecka! Haha! 






Kommentera

Publiceras ej