Tar verkligen vara på mina slöa stunder nu inför veckan som kommer bli tuff! Mycket timmar, ja mer än vad jag är vann vid! Men tror vi kommer ha det roligt ihop! Tig det lugnt i morse, gick upp åt frukost, fick reda på att vår frys + kyl var trasig... Så nu har vi bara den lilla ingaraget! Så får springa ner och upp i trappan hela tiden... Så Liz ringde och klagade en massa, vi har haftnåhon här som lagat den tillfälligt 4 gånger och imorse var den varm så vi fick ju slänga hälften med... Skypade med mamma, Carla och Emmelie med, trevligt, kollat på när vår stadsminister blev ställd mot väggen i SVT, sett sista avsnittet av Ernst och insett att sommaren är slut! Även kollat på sing-a-long frozen med tjejerna! Ätit kinamat och lagt dem, fixat tvätten och satt igång diskmaskinen!! Hemma var diskmaskinen så jobbig, när mamma bad en tömma den var det pest och pinna, så man fick välja uppe eller nere. Här är jag den enda som gör det. Man växer upp och inser att det endast tar 5min och det är ingenting på en 24h dag! Men mamma får nog göra det när jag kommer hem igen! Puss på dig! 

Emmelie lyckades fånga en fin bild med när vi gjorde roliga miner, så ja vi bjuder på den! 



Skrev också med min älskade vän som alltid finns där för mig! Vi pratade om allt och vi måste verkligen skypa mer! Våra samtal blir alltid alldeles för långa! Haha! Men en bild på dig och mig blir det med! 



Imorgon ska vi ha en liten bbq fest, Liz släkt kommer över och vi ska grilla hummer, hur man nu gör det, låter spännande dock! Ska prata med pappa och höra hur hans helg var i Polen! Nog träffa Anna en stund med! Livet rullar på och jag har nu varit här i 40 dagar! 

2 kommentarer

Mamma och Carla

24 Aug 2014 07:55

Haha vi får väl se vem som blir diskmaskinsansvarig 😀 kramar i massor

Erza

26 Aug 2014 18:09

haha älskar den bilden på oss, och saknar vår roadtrip!! Skypa snart kanske? Saknar dig:)))) PUSS

Svar: Klart vi ska! Jobbar ju dock mycket denna veckan men går att lösa till helgen alternativ fredag kväll :) puss på dig! :)
Johanna

Kommentera

Publiceras ej