Så igår kväll kom äntligen regnet som vi väntat på! Det har varit så tungt i luften så det behövdes regn vara medt under natten dock. Men vaknade i alla fall av att båda mina mobiler vibbreade vid 4 tiden. Jag rusade upp och kollade i tron om att jag råkat sätta på ett alarm. Men de var en varning eftersom det kommit så mycket regn var det risk för översväming på låga punkter men vi bor högt och en bitt från havet så vi behöver inte oroa oss. Skönt tyckte jag! Sov vidare och sedan upp och börja dagen med att skicka tjejerna till campet. Liz och Joe blev super glada för presenterna jag och tjejern fixa till dem. Vid 11 åkte jag och hämtade Saskia och åkte och handlade ingredienser till Tacos! Vad jag saknat dig! Sedan kollade vi på the breakfastclub för mig var det första gången, den är speciell, bra men speciell... haha! Nog bästa förklaringen!
 
Tjejerna var på playdate och hämtade först Morgan och körde vidare till Hannahs, där blev vi fast och de åt middag där med. Himla smidigt för mig! Har typ inte gjort något alls idag, känns fel men när tjejerna inte är här finns det inte så mycket att göra. Men sedan efter mycket tjat fick jag hem dem och in badet och sedan en film innan Joe och Liz kom hem! Sedan åt jag tacos igen och nu ligger jag i sängen och ska kolla på Lost! Imorgon ska jag packa, se till att få mina papper utskrivna för biljetterna till DC.
 
 

Kommentera

Publiceras ej