Så idag så fick vi äntligen den nya kylen och frysen! Det tog sin tid men nu är den här! Jag tycke ratten är super snygg och det är kylen som jag alltid velat ha! Ja jag vet vi pratar om ett kylskåp men men! Det bästa är att det finns en inbyggd sodastream vilket inte är så stort här men rätt okej att ha i kylskåpet och äntligen kallt drickbart vatten igen! Vi skulle få mikron med och de kom och satte upp den och precis innan de skulle gå och Liz skulle signera så öppnade vi och ser att den har en stor buckla... Så de var bara att plocka ner den igen och så kommer det väl en nästa vecka någon gång! 

Idag skulle vi åka till queens zoo, tar typ 30min beroende på trafiken men det var rätt lugnt idag så de rullade på, men väl framme så hittar vi ingen parkeringsplats detta eftersom det är US open! Sommligger nära så alla dem hade ju parkerat där!!! Så det var bara att åka hem igen och ha en picknick i parken! Men vi hade roligt och trevligt ändå! Hannah tappade sin tand idag som varit lös sedan jag kom, hon vågar inte dra ut den så hon har väntat tills den naturligt trillade ut, så jag berättade om svenska tandfen och gången jag råkade svälja min egna tand! Sedan skjutsades de till mormor och morfar där de ska spendera natten! Jag skjutsade Liz till festen hämtade Saskia och hade en mysig filmkväll! Imorgon blir det lugnt, ska försöka läsa lite och njuta av ledighet! Ja fram tills 7 i alla fall! På måndag är det labor day och då ska vi förhoppningsvis åka till six flags ett jätte stort nöjesfält med massa karuseller! Så jäkla roligt! 

Nu blir det sängen, har försökt att börja svara på era kommentarer så glöm inte kicka efter svaren! Vi hörs! 





Kommentera

Publiceras ej