Så igår så gick jag upp som vanligt kvart i 7 och vid 7 började jag jobba! De bästa med detta jobbet!! Haha! Hade jag börjat 7 hemma hade jag fått gå upp senast kl 6, kanske tidigare! Så det är de bästa med att bo på jobbet! Igår var tjejerna glada och goa, imorse alltså idag så var de en mardröm, men så är det ju ibland! Men tillslut blev de bra ändå! Men tillbaka till igår efter att det hde åkt till campet så gjorde jag mig färdig och vid halv 11 skulle jag hämta Saskia, vi skulle fixa med fotona. Det fungerade inte på den maskinen som fanns här i stan så vi åkte till Great Neck och fixade de där, sedan stannade vi till på Michels en stor pyssel affär! drömen för de som älskar att pyssla! Sedan gick vi till TGI Fridays och åt. Sedan hem och Saskia hjälpe mig sätta upp mina foton på min flagga! Blev nöjd med resultatet nu ska de bara fyllas med fler bilder från min USA resa! Sedan gjorde jag inte mycket mer igår. Fick sådan huvudvärk mitt på dagen som bara blev värre och värre och när Liz kom hem gick jag direkt ner och la mig, tog mina första huvudvärks tabletter i USA och somnade vid 8.. haha! Så kan dagen vara ibland, men nu är det bättre i alla fall så ska nog bara ta det lugnt idag, vi får se. Imorgon ska jag och Saksia träffa en ny tjej här i områder, vi ska luncha! Vi ska bara komma fram till vart vi ska gå! Haha! Men nu ska jag krypa ner i sängen med en bok! Vi hörs!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej