Så idag har jag gjort typ inget alls, jag har läst och bara tagit de lugnt och mysigt! Gick upp vid 9 och då hade Joe precis åkt iväg för att köpa bagels, så idag har jag ätit min första bagel, den var väldigt kompakt och tog med cream cheese och det var typ 10 gå ger för mycket men annars var den god! 

Till kvällsmat pt tjejerna och jag kinamat och idag öppnade jag min första lyckokaka!  Haha! Ja vet inte riktigt om det var något speciellt men nu har man gjort de med i alla fall! Sedan lekte jag och barnen i 1h och nu så ligger de och sover! Jag ska fortsätta läsa och sedan kolla på en film tänkte jag! Gjorde mitt knäckebröd idag med! Så gott! De har dock inte flingsalt här måste leta reda på de! Och sedan gjorde vi brownies! De är farligt goda! 

Imorgon ska vi på mets match baseboll, får se om jag lyckas fatta något! Återkommer! Imorgon ska vi äta hummer med! Vi ska koka de själva! Så mycket nytt och spännande imorgon! Nu måste jag se vad som händer i min bok! 


1 kommentarer

Tina

04 Aug 2014 08:53

Du behöver väl inte åka till USA för att äta bagels och öppna lyckokakor? Kunde vi ju fixat här ;)
Verkar som du har det fint iaf. Härligt. Kram

Kommentera

Publiceras ej