Så idag när jag blev ledig åkte jag och hämtade Saskia, vi åkte ännu en gång vägen till the cheesecake factory! Men innan vi kom ditt, besökte vi en galleria, en väldigt tom galleria men där fanns det ett hm, något jag inte besökt i usa, hittade en snygg koft liknande sak för ynka 7dollar som jag bestämde mig för att köpa. Gick fram till kassan sa hej jag kommer från Sverige och där har vi medlemskort på hm fungerar det här med? Fick svaret att nej det har vi inte men antar att ni får allt förre oss. Tänkte då i mitt huvud, hur länge har vi inte haft de korten?!!? men men, koftan var snygg i alla fall.
 
 
 
Vi gick sedan till the cheesecake factory och åt, gud så god mat! idag var jag nyttig, i alla fall huvudrätten, kalorierna står i menyn här, något man inte gillar... Kan säga att min sallad hade hälften så mycket kalorier som min cheesecake, dock delade ju jag och Saskia en, kommer nog aldrig kunna äta upp en själv, grymt goda är de dock, men de ligger på ca 1000-1500 kcal.... så japp de är lite att bita i! Men Saskia och jag ska skriva upp oss på ett gym vi har dock inte tagit tag i letandet ännu...
 
 
 
När barnen kom hem var de, ett ord, trötta. De ville inte göra något alls som jag och Liz sa och för att vara ärlig var detta en av de värsta dagrna med dem, men de är barn och de är alltid otroligt trötta på fredagarna efter campet så de får man väl ta. Vi åkte som vanligt och åt shabbata och jag har fortfarande inte vågat smaka den hackade levern... men det kanske kommer, få bli modig! På vägen hem stanade vi till på ett glass ställe med hemajord glass, åh vad god den va, tog en liten med tanke på de jag ätit innan under dagen och den var helt underbar! Måste ditt snart igen, haha! Den ligger precis vid havet med, perfekt!
 
 
Nu blir det en film, imorgon blir det sovmorgon och ett beök på en stor galleria är planerat! Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej