Så idag hade vi inga playdates eller sjuka barn så då gjorde vi något roligt bara vi tre! Vi började med minigolf som som alla som känner mig vet att jag tar seriöst och att jag dessutom måste vinna. Så när barnen inte ville räkna poäng blev ju jag besviken... Men jag vann inofficiellt haha! Sa det inte till dem! Sedan åkte vi och åt pizza, och åkte hem för att leka lite medans jag packade pool väskan! Vi begav oss till poolen och spenderade ett par timmar där! Hur kan man sakn vattnet så mycket?!? Jag vet inte men de gör jag verkligen! Sedan blev de hem, där däckade båda tjejerna framför filmen, vilket betyder att man gör ett bra jobb! Liz kom hem tidigare så vi gick ut och åt på en resturang vilket var super mysigt, gott och jag slapp laga mat! Yeah! Sedan åkte vi hem, jag tog en dusch och åkte och hämtade Anna för denna månadens Au Pair möte! Det är verkligen sååå drygt! Men de betalade för glassen i alla fall! Alltid något!! Så nu är jag hemma igen, trött och redo för sängen, är så arg dock! Skulle kolla på hela Sverige bakar, men de går bara att se i Sverige från play!! Så jag är sååå arg eftersom de är mitt favorit program! Men jag får väl överleva ändå! 









Vi hörs! :) 

1 kommentarer

Tina

29 Aug 2014 21:52

Så nyfiken på vad för plugg du planerar. Plugga är ju liksom bland det bästa jag vet

Svar: Okej då kommer det en liten lista till dig :) civilekonomprogramet med internationell inriktning i umeå, freds- och konflikthantering i malmö, civilekonomprogramet i jönköping, international management i jönköping och europastudier i växsjö/kalmar. Så vi får se vad det kan tänkas bli :)
Johanna

Kommentera

Publiceras ej