Så idag var det sista dagen på campet för tjejerna, gud vad jag har längtat tills dess. Tjejerna är helt slut efter 7 veckor med simning två gånger i om dagen, och massa andra sport aktivitteter. Så Liz och jag pratade om att bara ta dagarna som de kommer nästa vecka, se hur trötta de är och ut efter de bestämma vad vi ska göra, jag har funderat på att baka kanelbullar, picknick i lekparken, besöka en bondgård, museum, poolen och ja lite annat så tror att om vi vill hitta på saker så kan vi det, så tror vi kommer ha en underbar vecka. Men vi får helt enkelt se.
 
Vid 12 tiden hämtade jag upp Ola och hon tog mig till ett nytt sushi ställe, nytt för mig, och jag gillade det mer. Okej sushi är helt ok men måste säga att jag gillar den "vanliga" maten mer, så idag tog vi en box med blandannat sushi men mycket annat smaksigt med!
 
 
Sedan åkte vi till Marshalls och jag köpte äntligen en ny väska, det blev en Nine West för ynka 32 dollar! Hade kollat på en inne på H&M men det kostade 40 och var inte alls lika snygg så blev sååå glad och det var inga tvivel på att den inte skulle få följa med hem! Så gjorde ett kap med, även om mycket är dyrare här än vad jag trodde hittar man ibland super fynd! Idag var en sådan dag! Roligt!
 
 
Nu är vi precis hem komna från Liz föräldras hus och shabat, jag har krupit ner i sängen, ska kolla på sista avsnittet av Ernst och njuta av att jag har sovmorgon imorgon! Vi får se hur det blir med filmen för Saskia var tvungen att jobba så vi kanske tar det en kväll i veckan, vi får se hur det blir!
 
Hoppas ni får en underbar helg i Karlskrona, jag ska försöka ta mig in till New York på söndag och leta efter den svenska godis butiken... haha vi får se hur det blir med det hela! Har nog tid med lite skype också!

Kommentera

Publiceras ej