Så idag var det en riktig slapp dag, var dock såå trött när klockan ringde imorse men det är bara att släppa sig upp! Får äntligen sova ut på lördag igen! Men gick upp som vanlig, tjejerna är så trötta på deras camp och nervösa inför skolstarten och allt så när något inte riktigt går som de tänkt sig flippar de totalt. Det är svårt men bara att bita i det sura äpplet, de är ju så goa annars. Men efter att de åkt till campet, så fixade jag med lite tvätt och så där och sedan gick jag och la mig igen... Haha. Gick upp och åt lite och sedan ringde jag mamma och pratade med henne i en timme och sedan så ringde jag Erza som det var alldelse för länge sedan vi pratade. Hon förstår mig så bra, vi låg båda två i våra sängar nerbäddade, kanske mer okej för henne eftersom att jag klockan var ju efter 6 hos henne medans hon var typ 1 här.. men men.
 
Jag hänger med på vad som händer i Sverige, ikväll är det sista sommar med Ernst som jag ska se imorgon, jag följer paradise hotel och kollat lite på idol. Så den svenska teven är inte helt borta. Jag vet inte om ni kommer ihåg Welcome to Sweden, den gick i sverige för ett tag sedan, de har nu tagit sig över atlanten så den går på teve här, lite coolt faktiskt måste jag säga, tror det ska komma en andra säsong med.
 
Nu så har tjejerna lagt sig och jag sitter med dörren öppen i min pj och äter kösbär och väntar på att Project runway ska börja! På lördag ska jag gå på bio med Saksia vi ska se if i stay, det ändå roliga är att vi ska se den kl 11... på morgone... haha vi fick inte ihop de med vårat schemma och jag vill verkligen se filmen så vi ska se den på lördag morgon.
 
Nehe nu vill mina körsbär bli uppätna, vi hörs!
 
 
 
 

2 kommentarer

Mamma och Carla

22 Aug 2014 06:20

Godmorgon 😊 ha en härlig dag! Vi ska strax åka till jobbet o sen är det fredag o ledighet för oss. Puss och kram

erza

22 Aug 2014 21:16

Ja ;) glömde du skriva att du somnade i två sekunder mitt i allt eller??? hahah pusss

Svar: Gjorde jag inte alls, bara villade ögonen lite! Hihi puss!
Johanna

Kommentera

Publiceras ej