Så idag har jag varit ledig fram tills klockan 7, gick upp senare trots att Hannas första kommentar var, är du redan uppe? Hahah vad ska man ta de som? Men men, åt frukost och fixade mig och sedan gjorde jag inte så mycket ett par timmar, läste lite och tog det lugnt, Pratade med Erza "en stund" och pratade om allt! När man inte längre ses varje dag så har man mycket att prata om. Var sedan tvungen att avsluta samtalet för jag skulle åka och hämta Saskia, vi skulle åka och shoppa! Shoppade inte loss men köpte i alla fall mina första Victoria Secrets underkläder! 5 par troser för 26dollar! Passade mig perfect! Hittade sedan Divergent filmen och köpte den! Så nu vet jag vad jag ska ha till mitt lördagsmys! Sedan gick vi till Panera bred, hade ett presentkort där ifrån som jag anväde, är dock slut... Haha! Men gott var det! En cesar sallad och bröd med tomat och mozarella! Mumsigt!
 
Sedan var det jobb, ja eller ska man kalla det jobb, en dag som denna är det super enkelt! Först dansade vi lite, ballet och sådant, hoppade i duschen, kollade på film och sedan ner i sängen. Man ska verkligen inte klaga! Idag var tjejerna underbara, och tur är väl de att de ibland händer med, hihi. Satte igång tvättmaskinen med och hörde att det pippte så ska slänga in allt i torktumlan innan jag ska bedda ner mig i sängen och kolla på Divergent! BTW vet i tusan hur jag sovit i natt, när jag vaknade var jag på andra änden av sängen och allt var typ upp och ner, är det täcken på att man sovit bra eller dåligt?!?! Vi får se, sover så gott nu med en vägg och 4 kuddar istället för 2! IKEA I LOVE YOU! Vi hörs imorgon!
 
 
Hittade denna bilden med, tyckte den stämde rätt så bra, eller vad säger du Emmelie?
 
 

3 kommentarer

Syster

10 Aug 2014 08:30

Haha ja, stämmer nog rätt bra 🙈😘

Erza

10 Aug 2014 17:37

Haha åh divergent! det var ju kul när vi såg den sist 😏😏😏😏

Erza

10 Aug 2014 17:37

Haha åh divergent! det var ju kul när vi såg den sist 😏😏😏😏

Kommentera

Publiceras ej