Har legat och läst ett blogg i hela tvp timmar nu... hur kunde tiden bara flyga iväg så där? Det är i alla fall en tjej som heter Malin som är i Seattle som au pair och jag har legat och läst bloggen men fjärilar som bara spridt sig i hela min kropp! Tänk att om 9/10 månader är det där kanske jag, det kanske är denna bloggen som kommer följa mig och mitt år i USA. Usch jag vågar knappt tänka, ännu mindre hoppas, men jag hoppas och tror ändå att jag kommer stå där tillslut! Jag kommer bo där i minst ett år och om jag väljer kan jag förlänga det med ytligare ett år sen, bara tanken får mig att rysa! Just nu vill jag bara att jag ska ta studenten inom en månad och att sedan månade efter kunna åka till USA och spendera minst ett år där! Gud vilken känsla att ens bara ligga och tänka i de barnorna!
 
nehe får väl ta och sova lite nu läs (läsa mer på Malin blogg) som ni för övrigt hittar här!
 
Sov gott nu alla svenskar där ute! Vi hörs imorgon!

Kommentera

Publiceras ej