Började dagen med att ligga i sängen till 11, tog det lugnt hela dagen och myste i sängen! Kollade på Revange dom är super bra! Skulle lyssnat på dig tidigare Erza! Men bra är det! 

Tjejerna kom hem och vi åt snacks och gjorde homework! Sedan gick vi ut och lekte! Är så mycket myggor så efter 45 min så var jag sönderbiten och tvingade in dem! Men hade en playdates till dem så det gick bra för oss båda! Så lagade mat till 4 barn men det gick bra! Tjejerna var dock trötta och gnälliga när Liz kom hem så hjälpte henne med badet och sedan åkte jag till stop and shop och skulle köpa smör, hittade dock oreo med cookie dough så de kunde jag ju inte motstå! Har velat prova dem smaken länge så blev glad när jag hittade en! 

Nu kollar jag på dancing with the stars, och myser! Blir nog lite revange med och sedan upp och hoppa imorgon och träffa Ola under dagen! Så det ska bli roligt! 








Kommentera

Publiceras ej